štvrtok 5. septembra 2013

Krémy na opaľovanie

Ahoj dlho som sa vám nevenovala tak sa týmto ospravedlňujem ,ale nebojte sa mám pre vás pripravené nové zaujímavé príspevky.
Tak si myslím že sa môžme do toho pustiť , pripravila som si pre vás krémy ktoré som používala cez horúce letné dni a myslím si že o tom netreba veľa písať tak vám hneď ukážem fotky a k nim vám niečo zreferujem.
 Príjemné sledovanie môjho blogu.

ASTRID ochranný faktor 6
Olej na opaľovanie s Beta karoténom. 
Je určený pre tých ktorý sa ľahko a rýchlo opaľujú bez väčšieho nebezpečenstva spálenia.Chráni pokožku pred škodlivými vplyvmi slnečného žiarenia (v oblasti UVA a UVB).predlžuje opálenie, obsahuje vitamín B.
Odolný proti vode.


SUN DANCE ochranný faktor 30
Obsahuje vitamín E a chráni pery pred slnečným žiarením a popraskaním pier.
SUN DANCE balzam na pery 
Ochranný krem na tvár proti slnečnému žiareniu ktorý ma 24 hodinový efekt.Ochranný faktor UVA a UVB.


ASTRID ochranný faktor 30
Mlieko na opaľovanie s beta Karoténom
Vode odolný
Vitamín E a D panthenol
Aktívne ochranné bunky 
Dobre sa vstrebáva a nezanecháva na pokožke mastný film.Predlžuje čas opálenia ale nieje odolný proti vode.Nanášanie po každom kúpaní.
ASTRID ochranný faktor 15
Mlieko na opaľovanie s beta Karoténom na tvár.
Obsahuje všetky faktory ako aj predošlý krém.


Všetky krémy ktoré som vám ukázala vrelo odporúčam ani na jeden z nich sa nemôžem stažovať,ale ja predsa len radšej používam spreje na opaľovanie už len pretože zo sprejom sa dostanete všade aj na chrbát a nemusíte si zamastiť ruky.
Tak dúfam že sa vám môj príspevok páčil a ak mate nejaké nápády alebo pripomienky nebojte sa mi napísať do komentárov.Prajem pekný zvyšok dňa.









Žiadne komentáre: