štvrtok 12. septembra 2013

ALOE VERA emergency spray

Ahoj ako sa máme?? Dnes som si konečne našla čas nazvyš, kedže mám v poslednej dobe toho dosť tak dúfam že vám to nevadí.
Dnes vám ukážem a poviem niečo o ALOE VERA,tak hneď začnem.

Vnútorné účinky aloe vera -

  • Detoxikačné účinky                                                                                
  • Aloe vera gel
  • Aloe vera je výborným pomocníkom pri zažívacích a črevných problémoch, pri zápche, zabraňuje dehydratácii
  • Aloe vera posilňuje imunitu, pomáha pri kožných zápaloch, ekzémoch, lupienke a ďalších kožných problémoch
  • Znižuje hladinu cukru v krvi
  • Podporuje činnosť pečene
  • Aloe vera znižuje hladinu cholesterolu
  • Aloe vera má protizápalové účinky
  • Aloe vera pomáha pri paradentóze
  • Aloe vera spomaľuje rast a delenie nádorových buniek
 

Vonkajšie účinky aloe vera-

  • Aloe vera znižuje poškodenie mrazom                                                     
  • Aloe vera pomáha pri poranení
  • Aloe vera má proti plesňové účinky
  • Užíva sa pri natrhnutých ústnych kútikoch
  • Aloe vera vo forme rôznych produktov chráni pred žiarením RTG
  • Aloe vera má antivírové účinky
  • Aloe vera má antibakteriálne účinky



Aloe vera patrí medzi drahšiu kozmetiku ktorú si ja veľmi nekupujem často, ale mala som to šťastie že moja mamka mi zohnala sprej z Rakúska a musím povedať že je to nie len drahá ale aj kvalitná kozmetika.
Ja mam doma sprej emergency sprej "prvej pomoci" Všestranný sprej na pokožku.Vybrané esence byliny sú známe pre ich blahodárne osviežujúce,ukľudňujúce a hydratačné účinky.Jednoducho nastriekať na pokožku.
Cena bola cca 20 eur.



Žiadne komentáre: